torsdag 28 januari 2010

SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Anonym sa...

vad har du för skostorlek? :)

Svar: jag har 38-39 =)

Sandra:) sa...

funderar du på att ta några fler piercingar än dom du har nu? C:

Svar: hmm ja faktiskt, funderar på en smiley!

Anonym sa...

Hur får du sån volym i håret? Kan du inte gå igenom steg för steg?:)

Svar: visst skulle jag kunna göra det! Kika in senare idag så är det fixat i bildväg :)

Anonym sa...

varför har du din gråa tröja på dig hela tiden ?

Svar: haha va? det har jag ej

Anonym sa...

vad "kallar" du din stil?

Svar: jadu, jag har inte direkt något namn på den, det är min egen stil typ haha.

Maria sa...

Hur länge har du bloggat?
Varför började du blogga?
kram Maria :)

Svar: i ca 9 månader har jag bloggat :)

Varför? Jadu vet inte riktigt. Kul att skriva typ haha. Har nog ingen bättre förklaring.

Lissie sa...

Måste säga att jag totalälskar ditt hår.
Hur fixar du det på morgonen & vilka hårprodukter använder du? <: puss!

Svar: tack så mycket!

jag ska lägga upp det i bildväg idag! Kika in senare så får du se :)

Anonym sa...

hur kunde du få så stor skillnad på dina ögonbryn efter du fixat till dom? :D

Svar: Om du menar själva utseendet på dom så har jag väldigt ljusa ögonbryn. När jag fyllde i dom syntes dom mycket mer :)

Anonym sa...

varför tog du ett sabbatsår?

Svar: är väldigt skoltrött och har ingen lust att plugga.

Kimsan sa...

hur många läsare har du per dag? :)

Svar: ligger runt 60-180 :) beror helt på hur ofta jag uppdaterar.

tack för frågorna! :) somsagt lägger jag in bilder och förklaringar om hur jag fixar mitt hår efter jag duschat. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar