tisdag 5 januari 2010

SONY

kolla vad jag beställt! kände att jag behöver en. det är sjukt jobbigt att ta med min systemkamera om jag ska någonstans osv, en liten kamera är mycket smidigare!

detta står det om den:

Sony DSC-W180 Svart

Smidig och funktionell 10-megapixelkamera med bildstabilisator och ansikts- och leendeigenkänning.

Användarvänlig 10-megapixelkamera med smarta funktioner som underlättar fotograferingen. Med ansiktsavkänningen optimerar kameran inställningarna och ger dig skarpa porträttbilder med mjuka hudtoner och med funktionen SmileShutter tar kameran en bild så fort motivet ler. Kamerans höga ljuskänslighet ger dig dessutom brusfria bilder även vid svåra ljusförhållanden. DSC-W180 är enkel att använda och har även en inbyggd retuscheringsfunktion som gör det möjligt att beskära dina bilder och ta bort röda ögon direkt i kameran.

visst verkar den bra? det är den! faktist en asgrym kamera. mamma har en likadan fast röd som ni säkert sett att jag användt? längtar tills jag får den, då kommer det garanterat bli mer bilder på bloggen eftersom jag kan ta med mig den! puss


2 kommentarer:

  1. Hej, jättefin blogg!
    kan du inte lägga upp några bilder som du tagit med din mammas kamera? ^^
    funderar också på o köpa en :)

    SvaraRadera
  2. hej! och tack så mycket!
    absolut! kan ta några idag så får du se kvaliten på bilderna :)

    SvaraRadera