tisdag 5 januari 2010

U CAN'T TOUCH THIS

nu är jag hemma igen. sitter och kikar runt på en liten kamera jag ska köpa idag, har inte riktigt bestämt mig vilken jag ska ha.
jag och daniel har haft en underbar vecka! vi va i västerås och såg på filmen Avatar, ger den verkligen 5/5, extremt bra gjord och den hade verkligen allt! något jag kan rekomendera varmt. inna vi såg filmen sprang vi runt och shoppade lite smått. jag fick tag på två stycken halsdukar från Carlings, ett par lack leggings från New Yorker och underkläder från h&m. så nu ska jag spendera mina sista pengar på en kamera, vilket är behövligt haha! det är otroligt jobbigt att ha med mig min systemkamera om jag ska någonstans så då funkar en liten kamera mycket bättre. nu kommer lite bilder på de jag handlat, puss



4 kommentarer: