tisdag 18 februari 2014

Februari 2010-2014

Tänkte göra en liten tillbakablick över februari de senaste fyra åren, så här kommer den!


2010
I februari såg jag ut såhär (älskar mina obefintliga ögonbryn haha). Detta var innan jag lyckats bleka sönder hela håret så det fick lov att nästan rakas av (haha). Jag praktiserade för fullt i kafeterian på vårat högstadium och jag minns att det var riktigt trevligt. Vi här hemma hade också ganska precis fått hem vår första katt Sigge och vi åkte på disney on ice. Jag hade dessutom snakebites som jag nu också i efterhand funderar över att jag ens kunde tycka det var fint på mig. Jag minns också nu när jag tittar tillbaka i arkivet att mitt självförtroende var så himla kasst, är så glad att det inte är så längre. 



2011
I februari 2011 beställde jag P&L biljett, lyckan var enorm. Jag gjorde en liten lista med 5st gilla/ogilla. Jag gillade shopping i alla former, brunt hår till sommaren, peace & love, gran canaria (blev tyvär aldrig av) och mina vänner. Jag ogillade falska människor, att vara blek på vintern, vintern och snön över huvudtaget, skolan och utsvängda byxor (rätt kul med tanke på att jag gjorde ett inlägg om att jag gillar utsvängda byxor just idag haha). Jag jobbade på mitt lilla jobb och jag färgade håret rätt mycket i hopp och bättre hårkvalitet, tyckte alltid att det såg bättre ut nyfärgat haha.... Här är en bild från tvåtusenelvas alla hjärtans dag.


2012
I februari 2012 hade jag upptäckt secondhandens stora nöje. Hade hittat en underbar liten butik här på byn som jag handlade himla mycket kläder i för noll och inget (tyvärr finns den inte kvar idag). Jag hade dessutom piercat septum. Jag hade nyligen flyttat hem från Stockholm och bodde i egen lägenhet. Jag hade träffat min kära Rikard ca 7 månader innan detta. Jag fick reda på att Kent skulle släppa sitt tionde album "Jag är inte rädd för mörkret", lyckan var oändlig. Jag blekte håret (WHAT!?). Jag röjde runt på Stockholms uteställen. Jag upptäckte att Rihanna är göööööööööörsnygg. Här är en bild på min lägenhet jag bodde i.


2013
I februari 2013 skrev jag att jag hade ledsnat på att blogga och tog därför en paus. Jag inhandlade mig en Moroccoanoil och en iCurl, det var typ de bästa grejerna någonsin.  Jag och Rikard satt ute i solen och lapade de fantastiska solstrålarna den 24e februari hade att bjuda på.  Sen hade jag faktiskt inte bloggat om något speciellt i februari. Här är en liten bild i min finfina hatt jag fick av hjärtat.



2014
...och så har vi februari i år. Denna månad har bara varit bra för min del. Vad jag har gjort kanske jag inte behöver nämna igen för det har ni kanske läst? Det var intressant för min egen del att titta tillbaka på det här viset i arkivet och sett var jag har gjort i februari de senaste fyra åren. Tiden flyger förbi snabbt, ta vara på den väl. Detta är en bild på mig från igår. Kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar