lördag 1 februari 2014

Fyndat som vanligt.

Hola! Tänkte visa lite fynd jag gjorde igår och idag. Man blir ju så jäkla glad när man hittar finfina saker till bra priser. Igår var jag in i en butik här i Vansbro, då hade de utförsäljning på smink och jag vart ju allt annat än deppig kan jag lova. Fick med mig ett helt gäng "bra att ha" grejer.'
Idag drog jag och Rikard på en liten loppistur och självklart fick jag med mig lite grejer hem.


Två stycken nagellack, det lila var så jäkla fint och dessutom fint till våren.
 En BB-cream och foundation, så jäkla behövligt just nu.
  Rouge kan man inte få för mycket av och inte puder heller för den delen, dessa två är kungliga!
 Ett litet glittrigt nagellack.
Så här blev det på, så jäkla snyggt. Få se om det håller lika bra som det står på den.
Skitsnygg lång skjorta, älskar verkligen långa kläder. Alla dessa 
produkter köpte jag för 150kr, helt sanslöst.
 Basic polo.
 Dessa byxor var så jäkla härliga, perfekta sommarbyxan.
 Skjorta från Tommy Hilfiger, fynd!
 Svinsöt blus!
Blev helt kär i denna lampa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar