onsdag 5 februari 2014

Victoria´s Secret

Sådär ja, nu har jag tagit mig en paus i mitt pluggande.
Idag sprang jag in på Lyko en sväng efter skolan för att kika om de hade Victoria Secrets Aqua Kiss (doftar galet fräscht) som jag har suktat efter ett tag. Mycket riktigt hade dom det. Förut ville jag ha den som body mist men efter jag fick en lotion med doft av Vanilla Lace i julklapp så kände jag att en till skadar ju aldrig. Så den införskaffade jag mig, plus en handkräm från I Love, perfekt att ha med sig i väskan överallt. Ökade alltså på min lilla samling av VS. Måste höja deras produkter lite faktiskt. I början fattade jag absolut inte grejen när halva världen började köpa dessa body mist's. Tyckte det verkade lite överskattat. Men ja, jag fick äta upp mina ord efter jag kikat på dem själv. Det flesta doftar helt underbart och dessutom får man mycket för den lilla slant man betalar. Sen att flaskorna är helt fantastiskt fina gör ju inte saken sämre heller. Så ja, samlingen lär väl växa ytterligare i framtiden. Kan verkligen rekommendera dessa till dom som inte införskaffat någon än. Doftar fantastiskt gott, finfina flaskor och dessutom billiga. 119:- st på Lyko, värt varenda öre!


 Dessa två är de jag köpte idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar