lördag 25 juli 2009

Borlänge!

i torsdags va jag o daniel i borlänge. daniel skulle dit o pierca sig. då passade jag på att springa lite på kupolen o kika. jag hittade iaf en huvtröja på h&m för 98:- , asbillig ju! den va på rean. sen hittade jag också en t-shirt från Divided, den va verkligen asnice.
daniel hade tid hos Par i hjärter kl 17.00 så vi hade typ bråttom dit. när vi väl klev innanför dörren så va de typ fullt med folk där! vi fick vänta o vänta i hela 40 min, inte så värt men värt ändå haha för piercingarna blev verkligen asnice. men fy fan alltså. hade vi missat tåget hem hade jag dödat dom. när vi satt på tåget så blev det 5 min sent till djurås där vi skulle byta till buss, o då va de asnära att vi missade bussen hem.
nu är de iaf bestämt att runt min födelsedag (24 september) så ska jag också pierca snakebites, ska bli as grymt!
puss






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar