onsdag 15 juli 2009

Meteor Shower

nu va det länge sen jag skrev något här så det här blir ett långt inlägg skulle jag tro.
har för det första knappt varit hemma så.
i onsdags (8/7) så åkte jag, daniel o min familj till Mora för att köpa en soffa o sen för att träffa tjejen jag ska dela lägenhet med. när vi satt o fikade hos den där familjen så hade jag så fruktansvärt ont i magen så jag trodde jag skulle dö. när vi skulle gå där ifrån så berättade jag för mamma, efter det blev det bara värre o värre så tillslut fick vi åka till akuten. jag kom dit o dom tog massa prover o grejer för att se om dom kunde se vad det va, men dom hittade ingenting. jag fick lov att stanna över natten o daniel var så gullig o stannade med mig.
jag fick inte äta på hela tiden o fick därför dropp, usch det va verkligen hemskt!
läkarna stack mig 7 jävla gånger för att ta blodprov, trodde jag skulle dö.
hur som helst så fick jag åka hem dagen efter för jag va frisk, trodde jag.
samma dag som jag kom hem så skulle jag följa med daniel till fagersta o bo där tills måndag (13/7). jag drog dit o mådde skit direkt alltså. fick värdens frossa o hade nog hög feber.
jag gick o la mig tidigt då för trodde bara att jag va helt slut.
jag mådde lika dåligt under hela tiden jag var där förutom på dagarna, de blev bättre då.
fick ont i bröstet på typ lördagen eller söndagen innan jag skulle åka hem, o har haft väldigt svårt att äta för att jag knappt kan svälja, för att det gör ont i bröstet då. så idag kom jag fram till att jag inte ätit någonting på 6 dagar, inte ok alltså. så om jag inte kan äta i morron heller så lär jag åka till akuten igen, vill verkligen inte.
hur som helst så hade jag kul i fagersta även om jag mådde piss, men det va de värt.
nu tror jag att jag ska tröstshoppa lite, hoppas jag får för mamma haha!
pusss

2 kommentarer:

  1. stackare, när du blir bättre så ses vi snart igen iaf ^_^ <3

    SvaraRadera
  2. idag är det 7e dagen jag inte kan äta, har gått ner 2 kg också, fy fan hoppas jag blir frisk snart.
    saknar dig :)<3

    SvaraRadera