söndag 5 juli 2009

idag är de söndag o daniel har bott här i 5 dagar! det har inte dirr skett mycke den här tiden eftersom det knappt finns något att göra i Vansbro haha. men vi har kollat på massa film o sen har jag badat, inte daniel, eftersom han är ny tatuerad, tråååååk. inge kul att bada själv liksom.
nu är det dåligt väder igen, 14,9 grader ute, inte så skoj kanske. iof så har jag längtat efter lite dåligare väder än det varit eftersom man knappt kunnat göra någonting för att det varit så kvavt. menmen, så kan de gå. nu är det iaf varmare i vattnet än i luften! undrar vad vi ska hitta på resten nav dagarna!
tror jag dragit på mig en förkyldning också, om det inte är pollen. men det känns inte som de. KUL! hoppas det går över snart.

kom in på media, grattis mich! har dock ingen lägenhet än tror jag. för gubben som ägde den jag va o kollade på va typ osäker när jag ringde o sa att jag va intresserad. han sa typ att han skulle höra av sig senare, men vafan liksom, jag har inte tid o vänta. hoppas jag får någon snart.. puss






2 kommentarer: