tisdag 14 juli 2009

har otroligt satans tråkigt :)

DAGENS

Dagens låt: gymnopédie No.1

Dagens frisyr: min gamla vanliga page

Dagens smink: puder och mascara

Dagens klädsel: just nu har jag på mig min sparkdräkt

Dagens roliga händelse: min lilla tur på stan

Dagens vill ha: juice

Dagens saknad: rikard och papsen

Dagens drog: juice, när jag väl orkat gå till kylskåpet hehe

Dagens tråkigaste: sitta och vänta på kära rikard

Dagens finaste: kläderna som fick följa med mig hem

Dagens måste: åka till katthemmet

Dagens dricka: juiceeeee

Dagens köp: har redan lagt upp bilderererer

Dagens mat: har ej käkat mat än!

Dagens kärlek: rikaarrdddd eehehe

Dagens mående: happyface

Dagens skratt: har inte skrattat så mycket idag haha

Dagens tanke: ska jag verkligen orka gå till kylskåpet?

Dagens irritationsobjekt: ingenting alls

Dagens smycke: klocka och peace & love armband

Dagens just nu: datorn obvioulsy!

Dagens önskan: att lägenheten var fylld med choklad :3

Dagens längtan: till julafton hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar