söndag 22 november 2009

jag längtar efter daniel, jag längtar efter hans underbara doft, jag längtar efter hans gulliga leende, hans vackra ögon, längtar efter hans lena kropp, jag längtar efter hans varma famn. jag längtar efter hans kyssar och kramar. ja, jag saknar detta, jag saknar detta något så otroligt mycket. jag känner när jag blundar hur du leker med mitt hår och smeker min kind. jag vill känna din doft nu. önskar du satt bredvid mig. du är så vacker.
jag vill vill vill, och jag hoppas, mer än någonsin nu. jag tänker tillbaka på de underbara stunder vi haft och att roligt vi gjort tillsammans. bli nästan gråtfärdig, så mycket saknar jag honom.
visst, jag vet inte om ni tycker att det är fel att skriva detta på bloggen. men jag känner att jag vill ropa ut över hela världen att jag älskar honom, daniel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar