tisdag 3 november 2009

Sjukis!

åkte hem från skolan kl 12 typ. hade så vidrigt ont i magen o ryggen så jag orkade inte va kvar, höll nästan på att svimma. jag kom hem o typ duschade o tog en värktablett. sen tyckte mamma synd om mig o gav mig massa pepparkakor, mums! så nu sitter jag här med tända ljus i mitt rum o dricker varm oboy o käkar massor av peppar kakor, de är jag värd. skulle ju dock solat med magnus idag men de kan jag ju tyvärr inte, får göra det i morron.
vill ha en helt ny header till bloggen, får hitta på nåt jag kan fixa där. skulle gärna gått ut för att fixa en bra bild om det inte hade varit sånt jävla skitväder! sjukt irriterande med regn o vind. men ska fråga daniel om han vill va med på den så blir den riktigt fin fniss. nu ska jag tjocka i mig mer pepparkakor, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar