fredag 13 november 2009

skola -> godis -> mysa

sitter på svenska nu o skriver om en novell, igen. nu vill jag bara sluta för att sen möta upp daniel som är på gymmet. efter jag mött honom ska vi o handla godis till ikväll, mums! sen ska jag också köpa ny hårspray. har got2be 2sexy nu, o mitt hår blir helt cp av den, nog för att den luktar sjukt gott men ändå. tycker wellas billiga för 34,90:- är den bästa!
mmmmm är sjukt sugen på godis alltså haha. nu slutar jag om 30 min, orkar verkligen inte sitta kvar här, sjukt jävla segt är de.
i morron ska somsagt jag, smilla (syster) o daniel till äventyrsbadet i borlänge. ska bli sjukt kul :) vi ska åka buss typ kl 10. ska också handla en present till mamma o hårfärg. MÅSTE färga håret nu alltså, har inte färgat sen jag fyllde år o de va typ 2 månader sen. inte ok. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar