måndag 7 december 2009

löjligt yeah!

året 2009

Hur har året 2009 varit för dig? asnice!
Bättre än förra året? som fan också
Har du träffat några nya vänner? oja!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? när jag träffade daniel första gången, på P&L!
Har du flyttat under år 2009? mjo till falun en vända, men sen hem igen
Har du hittat en ny låt som du älskar? oja,

Isåfall vilken? the maine - into your arms, men massa fler haha
Har du kysst en främling? hmm tror ej de


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? grym!
Har du varit kär? är kär
Har du sagt jag älskar dig till någon? självklart
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jaa :)
Har du haft sex någon gång under året? haha ja?
Har du haft ett hemligt förhållande? hm nej


SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? neeey
Har någon i din släkt avlidit? haha inte vad jag vet
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? typ daniel, på skoj haha!

Har du varit i slagsmål? nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? hmm jaaappp
Isåfall vad? ofta jag skulle säga de här? haha
Har du skämt ut dig? haha mjodu

Har du ljugit för en vän? har jag nog..
Har du varit ute en hel natt? mja!
Har du blivit tagen av polisen? haha nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja!
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön?
mjo!

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? VUC - barn&fritid, blöööö

Har någon varit elak mot dig i skolan? neey

Hatar du någon i din skola? inte hatar
Har du gjort något framsteg? ja?xD
Har du haft alla rätt på ett prov?
har inte haft ett enda prov yeah

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? fick ja inte den frågan nyss?
Har du förlorat en vän? ja..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? inte vad jag vet
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej

Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? ney
Har du många killkompisar? några =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar