onsdag 23 december 2009

svaren på frågorna! :)

Lililisa sa... 18 december 2009 21.51

Fråga: hur träffade du daniel
Fråga: vad hände med din lugg? den var så sjukt fin XOXO/Lisa

Svar: lärde känna daniel på bilddagboken först, pratade på internet ett bra tag. sen skulle vi båda på peace & love i år och träffades då där för första gången :)

svar: om du menar vad jag gjort med min lugg så har jag satt i längre löshår i den så att det ser bättre ut. egentligen har jag en lång raklugg bara.

Anonym sa... 16 december 2009 14.55

hur gammal är du? ^^

svar: jag är 16 år :)

Anonym sa... 16 december 2009 16.39

vad är dina intressen?:)

svar: tycker om att fotografera människor. men är nu lite svårt när det är vinter, känner inte samma sug att fotografera när det är kallt o mörkt ute! sen älskar jag ju självklart kläder osv. det bästa är absolut att umgås med min pojkvän och mina vänner :)

Sara sa... 16 december 2009 16.40

vilket är ditt favvo plagg? :D

svar: det är en mörkblå ”tant” tröja som sitter sjukt skönt på. har ingen bild på den som man ser hela men har nån bild på den.

Anonym sa... 16 december 2009 16.46

undrar om du tjänar några pengar på din blogg?:) kram!

svar: haha nej typ inte. tjänar några enstaka kronor på mina videobloggar men det är verkligen ingenting. är inte ute efter att tjäna pengar.

victoria sa... 16 december 2009 19.17

Kan du inte göra en videoblogg hur du sminkar dej? :D

svar: haha kanske de! skulle nog se otroligt dum ut men vi får se om det kommer någon sån video!

Victoria sa... 16 december 2009 19.22

På en videoblogg sa du att du och daniel hade kollat på håravfärgning, vilken färg tänker/vill du färga det till? :)

svar: ska nog inte göra det i alla fall. sliter sjukt mkt på håret och jag vägrar att klippa av något alls på mitt hår. men skulle vilja ha ljusare brun :)

Anonym sa... 17 december 2009 14.35

Vilken är din favorit-klädaffär? :)

svar: älskar H&M verkligen! nästan alla kläder där är snygga haha. men sen har gina tricot mycket snygga kläder också. gillar också carlings men där är det ganska dyrt.

Anonym sa... 17 december 2009 21.45

bodde inte du nyss i falun och gick på gymnasium där? varför flyttade du tillbaka?

svar: sant! det gjorde jag. flyttade därifrån i september. flyttade därifrån av privata skäl.

Anonym sa... 17 december 2009 21.45

vad går du för gymnasium just nu?

svar: jag går på VUC, på barn & fritid.

Anonym sa... 18 december 2009 14.52

har du linser eller redigerar du dina bilder?
eller har du gröna ögon? :)

svar: jag redigerar mina bilder, har grå/grön med gula prickar i typ haha.

Anonym sa...

har du löshår?

svar: på de senaste bilderna jag har på bloggen har jag inget löshår pga att jag inte färgat om mitt löshår som jag har till den rätta färgen.

vill ni ha fler frågestunder?:)

3 kommentarer: