måndag 7 december 2009

Nice måndag.

är med magnus. vi har kollat på the poughkeepsie tapes vilket är en sjuk film som vi först trodde va en dokumentär. haha allt va bara påhitt hmm. sen spelade vi Wii Sports, o sen drog vi ner på byn o köpte godis, mhhh mums. plötsligt fick vi för oss att göra nånting åt min lugg, vi satte i löshår i den så den skulle bli längre, blev nice. sen har ja tagit ur min meduza, jag sa att om hålet har åkt ihop över natten så ska jag inte sätta i den, om de inte har åkt ihop så ska jag ha kvar den. vi får väl se vad som händer. puss

4 kommentarer:

  1. Nej! Ha kvar den ffs! :o Tyckte att du passade i meduza, det är så vanligt att bara ha snakebites! :O

    SvaraRadera
  2. den är redan borttagen tyvärr, ångrade mig lite när jag vaknade på morron. vet att det är vanligt men :o

    SvaraRadera
  3. Haha, jaja men såna saker kan man ju ändå göra om. Tatueringar däremot ska man nog tänka sig noga för innan. :) Och sen gör det ju inget att snakebites är vanligt för det är jävligt snyggt! (Y) :)

    SvaraRadera
  4. haha ja precis! kan ju göra om den om ja nu vill någon gång..
    ja, snakebites är lätt den snyggaste piercingen:)

    SvaraRadera