tisdag 3 januari 2012

iPad-inlägg

Hallå i stugan! sitter nerbäddad i sängen och tycker synd om mig själv haha. Hostan jag har tar livet av mig och jag har dessutom inte sovit som jag ska på 3-4 nätter pga det. Ska till läkaren i morgon så dom kan fixa någon fungerande hostmedicin åt mig. Har kramp i revbenen och inatt hostade jag blod. Fina grejer det där.

Rikard är på jobbet och sa nyss till mig att jag skulle fundera ut något gott att äta. Förstår inte hur det kan va så satans svårt att komma på någonting men jag får väl googla haha. Annars sker ingenting. Kommer ligga halvdöd hela dagen. Yay! Puss

1 kommentar:

  1. Men jävlar vilken bra bild det var på oss! Upp med den på fejan fan!
    dessutom får den mig att sakna dig ytterligare lite till.. jisses kjell, måste träffas. Är i sthlm nu, kan höra av mig! Puss vackra du

    SvaraRadera