tisdag 24 januari 2012

the rain, the park and other things


halli hallå hola hej och välkommen. sitter på bussen påväg till kära gamla vansbro igen. förgott var jag nästan på väg att säga. nejdå, men jag har bestämt mig för att jag vill gå klart estetiska som jag går på i vansbro. helt värdelöst att börja på något tråkigt i stockholm så såhär får det nu bli. far fram och tillbaka genom sverige haha, men nu har jag då bestämt mig helt. får en egen lägenhet i vansbro så jag gissar på att allt kommer sluta finfint. ja det var den historian det. är framme i vansbro strax innan 12, då går jag till teatern och hälsar på mina fina. tror jag ska ta en fika med ida idag också! kommer bli trevligt. i morgon ska jag titta på två lägenheter om allt går som det ska. trevligt trevligt. nu ska jag snacka lite skit med min styvbror anders som varit ute på äventyr världen över ett bra tag nu. ha det fint! puss

3 kommentarer:

  1. Stora feta vuxenpoäng och en kram till dig från Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!!!
    Ja jag skulle gissa på att det är din mor Linnea ;)

    SvaraRadera