torsdag 5 januari 2012

sådan far, sådan dotter.

Pappa
Jag vet att du har det bättre nu. Det har gått en tid sedan du försvann från oss, mig. Jag vet att du har det så fint och bra vart än du är. Men det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Tänker tillbaka på fina minnen jag har med dig. Det tar mycket på mig. Har gått och tänkt på en sak under hela denna tid när du varit borta "-Hur ska jag någonsin kunna klara mig utan dig? Utan min allra bästa vän?" Den frågan har rullat runt i huvudet miljoner gånger. Egentligen finns det inget svar på den frågan har jag kommit fram till. Det enda som finns att göra är att härda ut. Jag vet att jag tar mig genom det här. Du har lärt mig att vara stark, för det var du.
Jag har så mycket att säga till dig, jag vill berätta allt. Jag ville resa med dig till Italien och titta på Formel 1, jag kommer ihåg att vi pratade om det. Jag vill att du ska finnas här, se mig växa upp. Men det finns ingenting att göra. Går inte att få dig tillbaka. Men jag kommer aldrig glömma alla fina saker med dig. Allt vi gått igenom. För jag vet att du inte glömt.
Jag saknar Dig & jag älskar Dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar