måndag 9 januari 2012

sveriges sjukvård?

god morgon! vaknade för ca en timme sedan av att näsan har fuckat ur igen och halsen mördar mig. hostar verkligen som en jävla idiot. frågan jag ställer mig är ju varför inte medicinen jag fick för ca en vecka sedan inte fungerar? vårdcentralen ska ringa mig om en timme och då är det bäst för dom att dom har ett fint svar för jag tänker minsann inte gå dit igen och sitta i någon jävla kö i 40 år för att dom ska göra rätt för sig. jävla as. tänkte hoppa in i duschen nu så jag piggnar till lite. är inte många timmar jag sovit de senaste 2 veckorna. är så sjukt trött på det här att jag vet snart inte vart jag ska ta vägen...
aja! ska sluta hänga läpp för en stund och ta tag i den där duschen istället. hejsvejs!




fina gamla bilder från en fest för ett tag sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar