fredag 18 juli 2014

Jackorjackorjackor.

Alltså är det någonting jag älskar så är det jackor. Jackor i alla möjliga former och färger. Jag anser att en jacka kompletterar en outfit så det enda tråkiga med sommaren är att jag inte kan ha jacka på mig haha. Hur som helst. Under de senaste dagarna har jag lyckats införskaffa mig fyra stycken nya. Två av dem köpte jag i Norrtälje och två här i Vansbro. Betalade endast 160:- för allihopa, helt sanslöst!!


Alltså den här jackan, hur snygg är den inte? Kommer använda den till ALLT.
Denna betalade jag en femma för (????). 


Denna linnekappa hittade jag i Norrtälje, helt oanvänd med prislappen kvar som talade om för mig att den hade kostat 1800kr. Jag betalade en hundring.


Denna liknar lite den svarta ovan här, gör inte mig något alls. Dock känns den lite "finare", kommer bli kanonsnygg i höst med en stor halsduk och dr martens. Denna betalade jag 50kr för.


Denna jacka är ju egentligen en sådan där pingvin kavaj typ en sån här haha. Fixade till den lite, tyckte den blev riktigt stilig! Den är inte riktigt klar än, ska fixa ett par till knappar till den. Denna kostade mig en femma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar