onsdag 30 juli 2014

Shopping, igen.

Hehe, ja nu har jag varit i shoppingtagen igen. Inte så ovanligt kanske.. Men jag och syrran tog oss en tur till secondhandbutiken och sedan en tur på lilla byn. Åh herregud vad grejer jag fann. Tänkte i allafall börja att visa det jag handlade på Kollektion. Idag har jag alltså handlat kläder i en butik med NYA kläder, senast jag gjorde det var i julas. Helt sanslöst alltså. Hur som helst har jag letat efter ett par ziczacbyxor ett bra tag och idag fann jag dem. Skinnshortsen fick jag av fina mor min! Så.jäkla.nöjd. Visar secondhandfynden i morgon!

Måste dessutom bara säga en sak. Rensade ur min garderob idag för skojskull och fick då en idé att jag skulle sortera. Jag la alla kläder som jag fyndat secondhand i en hög och resten som jag köpt i butik i en annan. Kom fram till att de nyinköpta plaggen var ca 40st och secondhandplaggen var ca 100st. Säger ju ganska mycket om vart jag handlar haha... Men ja, det är åtminstone en bra sak!
Nu ska jag sova, godnatt med er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar