lördag 19 juli 2014

Loppis.

Pust! Idag har jag och min granne Åsa haft loppis hela dagen. Det har varit extremt trevligt, mycket snack och sedan blev jag även bjuden på en god lunch! Rullade in en hel del människor idag så det var förjäkla roligt. Nu är det dock snart dags för stängning. Tror det kommer bli ett rejält jädra oväder snart vilket jag inte alls finner speciellt spännande. Är galet åskrädd. Dessutom är jag hemma själv hela helgen då resten av familjen tog en liten semester i Karlstad. 
Hur som helst var Åsa med och jag fick ju självklart lov att röja genom hennes kläder hon skulle sälja. Hittade en hel del fina plagg som jag blev väldigt glad över!

 Denna köpte jag till syrran, tror hon kommer gilla den starkt!
 Den här jackan satt som ett smäck på mig, en till i samlingen haha...
 En sån här basic collegetröja har jag velat haft så jäkla länge!
 Typ det finaste jag sett på länge!?
 Senast igår skrek jag över att jag inte hade ett enda par jeans, och som sänd från ovan säljer Åsa dessa.
Sådana här sköna brallor kan jag inte få nog av.

1 kommentar:

  1. Vad är det för märke på de svarta byxorna? Så snygga!

    SvaraRadera