måndag 18 maj 2009

<3


jag satt och kollade genom massa gamla bilder idag, då vart jag att fundera. jag vill flytta men ändå inte. jag kommer sakna allt och alla, helt sjukt. förut har jag känt att jag bara vill bort från allting, men nu, nu känner jag bara att jag kommer sakna allting.
nästan hela klassen kommer splittras o gå skilda vägar, jag kommer sakna varenda en.
åååh, magnus, jag kommer sakna "vet du vad jag och magnus har gjort hihi?", den meningen har jag sagt många gånger, alla våra dumheter vi gjort tillsammans. jag o magnus, vi är som syskon, gud va jag kommer sakna honom, michmagn<3!
sen sabina då, vad ska jag göra utan henne? vänner sen 1 år. det finns inte ens ord för hur mycket jag kommer sakna henne, alla underbara minnen tillsammans, det är som min andra halva bara försvinner..
sen linnea, alla galna grejer vi gjort tillsammans, jag kommer ihåg den där sommaren när vi sov i din stuga, o badade i älven när de bara var 12 grader varmt i vattnet, helt galet..
o lilla malin, åh, jag kommer sakna "va, vadå, vad!?". kommer ihåg en sommar då du fyllde år, ni hade fyllt en pool med sjukt varm vatten o vi badade som galningar, sen sprang vi ut mitt i gatan där i bara bikini o de kom massor med folk o allting, underbart.
sen alla andra underbara människor, klassen framförallt.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar