lördag 9 maj 2009

brillz.



satt nu i morse o kollade runt på nya brillz, de finns så otroligt många snygga modeller o färger. jag känner att ett måste är ett par röda hjärtformade, OTROLIGT snygga! sen hade de inte suttit fel med ett par nya clear lens, då med röd båge eftersom jag redan har ett par svarta. sen är ju ett måste också ett par wayfarers, ett par svarta eftersom de då passar till allt. usch, om man ändå va lika rik som Bill Gates, då hade man då kunnat köpa allting som finns o lite där till. men jag hoppas jag får sommarjobbet jag sökte, då kan jag köpa grejor hihi!

idag hoppas ja på en filmkväll med simon, hade vart nice. sen tycker jag då att de ska bli fint väder nån gång, så man kan kan chilla ute liksom! men nu ska jag kolla vidare efter stuff, puss

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag kunde ha mina rosa mer, men de passar inte alls till mitt hår :c

    SvaraRadera
  2. ja du har väl blekt håret nu, jag vill se de :(

    SvaraRadera