söndag 17 maj 2009

Eurovision 09!


gårdagen spenderade jag med linnea, sabina, magnus, malin, daniel, isabelle, isabella, jenny o linda. linnea bjöd hem oss till henne eftersom hon fyllt år. vi fick en otroligt god kycklingsallad, mums! senare satte vi oss för att titta på eurovision. sen ringde simon o då var han i vansbro så då drog vi hem till migo såg klart på de.
blev Sjukt glad till norges seger! galet bra är han, han var verkligen värd segern. en otrolig charm hade han så de var helt galet!
estonia och norge var mina absoluta favoriter helt klart. estonia hade en låt som var mystisk på något vis, helt underbar. o norges låt var jätteglad o gullig. blev väldigt besviken på sveriges bidrag, så fruktansvärdt dålig låt, det var riktigt pinsamt. halva låten är ju kopierad, fy tusan.
jag har aldrig gillat eurovision, men ihår var det många låtar som faktist var riktigt bra, nu får man hoppas att nästa år blir ännu bättre.
idag vet jag faktist inte vad jag ska göra, det är då ganska fint väder idag, toppen!
nu är det bara 5 dagar kvar, wei
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar