torsdag 21 maj 2009



i morron ska vi somsagt till borlänge, ska bli sjukt grymt. ska träffa sötaste erika också, wiho! ska nog investera mascara, svart hårfärg, vit kofta till avslutningen o ett vitt hårband. sen blir de ju piercing också, gaaah! jag är så sjukt nervös, fy tusan. inte helt ok ifall läppen sväller upp o jag får lov att gå o se ut som nån fläskis o borlänge. vi åker 10.10 o åker hem typ halv 6, halv 7 eller halv 9, det visar väl sig när vi är klara med allt.

idag var jag ute o käkade med pappa. sen träffade jag sabina o vi va ute, eftersom de va sjukt skönt väder ett tag! fast sen började det regna o då drog jag hem. när jag kom hem städade jag o sen prövade jag olika frisyrer till avslutningen, kom fram till en som jag tror blir bra.

kate nash - birds, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar