tisdag 5 maj 2009

Gorillaz - DARE


nu ni, nu är de inte långt kvar till medusa. fy tusan va pepp jag är på detta. hoppas jag passar bra i det! ca 2 vackor kvar bara.
idag hittade jag min cykel som vart borta i några dagar, haha snacka om tur jag hade. sen har jag haft nationellaprov del C i matte också, gick nog faktist rätt så bra!
borde egentligen pluggat massor idag, men när Word lagga ihop utan att jag sparat så blev jag rätt lack så pallade inte mer.
men i morron, då lär jag skriva SO uppsatts, fast jag inte orkar..
idag hörde ja åska för första gången, va väldigt mysigt faktist, mkt nice.
ni vill jag ha sommar, nu på dirren. vill ha steeeeek väder så jag blir lite brun nångång. jag ser liksom ut som ett lik just nu haha, inte helt ok! nu orkar ja inte skriva mer
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar