tisdag 30 juni 2009

i morron kl 16.00 kommer daniel hit! han ska bo här i en hel vecka, sjukt kul ska vi ha, hoppas jag haha. finns inte dirr mycke att göra i lilla vansbro. hoppas det fortfarande kommer vara varmt under veckan, så vi kan bada! update: det skulle tydligen bli dåligt väder, höhö, kul. jag ska väl visa honom runt, men det finns ju inte dirr något att se, så det går väl ganska fort haha! såå jaa, får väl se vad vi ska hitta på!

just nu sitter jag o daniel o bråkar om tatueringar, vad som är snyggt på tjejer/killar o inte. jag tycker chestpiece är MUMS på tjejer, skulle själv vilja ha det. men daniel tycker inte alls om det på tjejer! när jag blir 18 ska jag tatuera in något liknande som christofer drew har, sångaren i Nevershoutnever (bild nr 3 ). oli sykes (bild nr 4 ) är också snyggt tatuerad, han passar vekligen i de, när han har så där över hela kroppen.
























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar