måndag 20 januari 2014

Du var aprilhimlen.

Sådär ja, 100 år senare. Har verkligen inte haft varken tid eller ork till att skriva någonting här. Har försökt att fokusera till 100% (eller åtminstone 80% hihu) på skolan nu. Har inte alls så mycket kvar så jag känner att det är lika bra att få det gjort så snabbt som möjligt. 

Hur som helst, var i Stockholm från i onsdags till igår. Långhelgen bestod mest av plugg och chillidill med hjärtat. På lördagseftermiddagen mötte vi upp Rikards mor och styvfar för lite middag på Flippin' Burgers. Rikard fyller år nu den 22a så det var lite födelsedagsmiddag. Var riktigt trevligt förutom att jag är så jävla klantig så jag lyckades spilla ut halva tallriken i knät, jag är så jävla klantig.. Jag + resturanger = ingen bra kombo. Men hur som! Trevligt var det och mycket mer än så hände inte.

Var och ultrafyndade på secondhandbutiken idag så tänkte slänga in lite bilder på några fynd jag gjorde. Annars händer det inte så mycket ikväll. Håller på att tvätta, ska städa och sedan plugga. Ha det fint!


Ett par bilder sen i fredags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar