onsdag 22 januari 2014

Lightning strike.

Godkväll! Jäklar vilken dag det varit idag, har haft fullt upp ända sedan kl 7 när jag gick upp i morse. Dagen började med en liten privatlektion i matte. Jag och Ailie skulle gå genom några ekvationer vi inte förstod oss på. Dock vet jag inte om jag blev så jättemycket klokare på det. Sedan hade vi matte igen från kl 10 till halv 4. Jag gick dock iväg och hade ett historiasnack med min historialärare i 1,5 timme. Nu är då den kursen klar. Personligen tycker jag att det är helt otroligt, jag har kämpat med den i all evighet så jag kan knappt förstå att den är över ens. Sedan blev det påfyllning av energi för min och Ailies del för att sedan bege oss till körskolan för teori mellan 5 och 7. Satan i gatan alltså, nu är jag helt slut. 
Unnade mig en liten spakväll när jag kom hem, kände att jag var värd det efter denna långa dag. I morgon är det matte igen kl 10 och sedan körskolan kl halv 5. Mycket nu haha...Godnatt med er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar