torsdag 23 januari 2014

En stulen liten lista.

Tidsinställt sedan igår. Dessa listor tycker jag det är kul att göra när man har tråkigt, om de är lika roliga att läsa för er, ja det vet jag inte haha.. Hur som! Nu när jag läste genom listan kände jag igen en del, kanske gjort den innan men jaja haha...

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: Nepp det har jag icke.
Varit kär: Ja och det är jag nu med.
Förlorat någon speciell person: Yes det kan man säga.
Varit deprimerad: Nej det skulle jag nog inte vilja påstå!
Varit så trött att du somnat sittandes: Jodå, sover jämt när jag åker bil och dyligt haha.
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha, nej inte vad jag vet.
Brutit ett ben? Nej, och kommer förhoppningsvis aldrig att göra det heller!
Gjort nåt du ångrar? Ja.
Hoppat Bungee Jump? Nej, men det hade varit kul att testa, om jag hade vågat dvs!
Ljugit för någon du tycker om? Ja.

Ätit en hel tårta? Haha, nej usch va drygt det lät.
Gjort bort dig offentligt? Haha ja, jo..



I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Yes!
Fått ditt hjärta krossat: Nja, inget som spelar roll idag.
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 högst.
Har du några husdjur?: Ja! Sune, Sigge och Pelle.

Vill du ändra ditt namn: Nej, jag är nöjd med mitt :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Slösade pengar på VS haha.
Vilken tid vaknade du idag: 06.45
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov.

Någonting som du längtar till: Tills jag är klar med skolan.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Önskar man kunde göra dagarna längre.

Vad lyssnar du på just nu: Håkan Hellström.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, på P&L.


OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Ilar Marita Mariana Michelle Järnfeldt.
Stjärntecken: Våg.
Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Smedbergsskolan.

Gymnasie: Estetiska på VUC.

Högskola: Inte börjat än.

Hårfärg: Brunis.

Långt eller kort hår: Jadu, den är svår. Men just nu känner jag för långt. Eller?

Längd: 1,74 cm.
Piercings: Just nu har jag inget som jag använder.

Tattoos: Bröstet och armen.

Höger eller vänster: Högerhänt.
Operation: Ingen alls.
Bästa vän: Rikard, Ailie och Ida.
Sporten du spelar: Ingen alls.


JUST NU:
Äter du: Äter inget alls.
Dricker du: Drack te nyss.

Är du på väg att: Ska väl sova strax.


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja högst 2 som jag skrev innan.
Vill du gifta dig: Yes.
Karriär i åtanke: Jadu, den frågan har jag ställt mig många gånger.


TROR DU PÅ:
Dig själv: För det mesta!
Mirakel: Jadu, jag vet inte riktigt!
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Himlen: Nej.

Änglar: Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar