onsdag 22 januari 2014

Love.

Just ja! Innan jag somnar måste jag bara gratulera mitt hjärta en sista gång (har gjort det typ 780 gånger idag haha). Så ännu ett större GRATTIS till min älskling som fyller 24 år idag. 2,5 år har vi hållit ihop nu, många födelsedagar har det blivit och fler ska det bli.
2,5 år kanske inte låter så mycket men när jag tänker tillbaka på första gången jag träffade Rikard så känns det som att det var 100 år sedan. Tiden har gått snabbt och sakta på samma gång. Vi har hållit ihop i ur och skur, genom skratt och gråt och nu står vi här än idag och det är jag så otroligt glad över. Jag är så fruktansvärt tacksam att jag fick träffa en sådan fantastisk människa som Rikard. Han är verkligen bäst i hela världen, en fin människa rätt igenom. Hoppas fler människor får ha "en Rikard" i sitt liv. Alla skulle behöva en sådan som honom.
Älskar dig mitt hjärta, längtar tills du kommer hit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar