måndag 6 januari 2014

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

Jaha, då var det sista kvällen i Stockholm på ca två veckor. Känns ganska tråkigt om jag får säga det själv men känns ändå lite skönt att få in en slags rutin i min vardag igen. Jag har upptäckt att jag verkligen är en sådan rutinmänniska och gillar att ha struktur runt mig, då fungerar jag bäst. Blir så förbaskat rastlös när jag bara glider omkring och inte gör något speciellt. Rikard kommer jag förstås sakna väldigt mycket även fast vi endast ska vara ifrån varandra i 3 dagar. Dessa problem haha.... 

Idag var vi ut på stan en sväng för att lämna in Rikards jacka och hitta ett par springskor till honom. Det var riktigt skönt att få promenera en sväng och framförallt få lite luft. Man blir rätt dåsig av att sitta inne i ett par dagar. Nu ska jag hoppa ner i badet och värma mig, frusen som jag är. Ha en fin kväll. puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar