onsdag 19 mars 2014

Dag 10: Gamla bilder på mig

Haha, jadu denna rubrik är rätt intressant. Har ju bedrövligt mycket bilder. Det är alltid lika intressant att titta genom bilderna och skratta rätt så jäkla mycket åt de. Men hur som helst, jag tänkte att jag gör så att jag lägger upp några bilder och skriver lite om situationen bakom dem helt enkelt!

Detta är en fyra år gammal bild på mig och Linnea. På denna bild hade jag åkt för att hälsa på henne i Stockholm, första gången jag åkte dit själv. Minns att jag hade svinkul den helgen, jag hade nyss fyllt 17 år och kände mig så jäkla frän när jag åkte iväg haha.

Om jag inte minns helt fel så var vi 12-13 på den här bilden. Jag, Linnea och Joanna skulle sova över i Linneas sommarstuga och bada i älven. 

En tid efter Joanna hade flyttat härifrån kom hon och hälsade på. Hon bodde hemma hos mig under en helg eller dylikt. Detta är en bild därifrån. Skulle väl kunna tippa på att jag var ca 16 år här. Minns att Joanna tyckte jag skulle pröva mittbena, hade aldrig haft det innan och detta blev resultatet hahaha...

Jag och Joanna. Herregud, jag ser verkligen ut som en riktigt fjortis haha. Här var vi nog 15 år skulle jag tro. Joanna hade kommit hem från Polen nyligen om jag inte är helt ute och cyklar. Haha åhh, vilka minnen som dyker upp. Känns som detta var 100 år sedan. 

Här är en bild från en fotodag vi hade i skolan. Jag och mina vänner var ute och gick runt på byn och fotade allt som var värt att fota. Här var jag nog 15 år tror jag.

Haha ja vad ska man säga.. Hej kom och hjälp mig men ingen kom. Men ja, vi alla har ju varit små och haft många underliga idéer för oss. Här var jag iallafall 14 år. 

Jadu det verkar som att min fjortisperiod höll i sig jättelänge! Tror vi var typ 16 här. 

2 kommentarer:

  1. asssssååå åh , vilka minnen! Reunion snart tycker jag <3

    SvaraRadera