tisdag 18 mars 2014

Dag 9: Mina rädslor

Mina rädslor brukar inte sitta i speciellt länge då jag inte har några enorma rädslor. För ett tag sedan var jag otroligt rädd för att jag inte skulle klara av skolan som ett exempel, men det är ju precis det jag gör just nu. Jag är inte rädd för så speciellt mycket men om man ska ta något som är aktuellt så jag kan säga att jag är rädd för vad som kommer hända efter skolan och jag är rädd för att min ekonomi inte ser allt för fantastisk ut för tillfället. Men grejen är den att detta är inget jag tänker på så himla ofta utan jag försöker bara att ta en dag i taget. 
Den om man tittar på de lite mer "vardagliga" rädslorna så är jag rädd för: fjärilar, spindlar, torrt trä, döden, mörkret. Sen är jag säkert rädd för massor av andra saker men kan inte komma på dem just nu haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar