söndag 16 mars 2014

Dag 8: Mina favoritsaker

Nummer åtta tyckte jag var ganska svårt. Fick ihop några favoritsaker ur några kategorier som finns. Har himla mycket saker jag tycker om så det var svårt att plocka ut ett fåtal så inte inlägget skulle bli en mil långt. Här kommer hur som helst lite saker.

Alla mina muminsaker är absoluta favoriter. Jag har ju blivit helt galen i mumin så det är ganska självklart att de står högt upp på min favoritlista. Här är två stycken av mina muminprylar. En teburk som jag fick av Rikard i julklapp och Muminpappa är en spargris som jag köpt secondhand. 

Ja, mina Dr Martens är ju också ett självklart val. Detta är det bästa paret skor jag haft i hela mitt liv. Har ett par till, ett par låga, de är också ruskigt kungliga men de får vänta lite längre in på våren. 

Här är några prylar som jag är otroligt nöjd med. 1. Kubiss solpuder - är riktigt nöjd med denna och har använt den i flera år. Kostar typ 30 spänn på Dollar haha. 2. Wet n Wild Coverall - Köpte denna nyss, bästa concealern jag haft på länge. 3. Butterfly Sensation - Detta är ett sådant här volympuder man har i håret. Fick detta av min granne Åsa när jag hade passat hennes katt och jäklar vilken produkt!! Denna kommer jag garanterat fortsätta använda. Den passar perfekt till mitt korta hår som vill slänga omkring överallt. Detta är lyko's egna märke. 4. VS - Ja, dessa har jag ju skrivit om innan och de är somsagt kungliga. 5. I love... - Dessa produkter är jag också kär i, har velat haft en bra handcreme under en längre til då mina händer inte riktigt tycker om att överleva vintern haha. Denna fungerar kanonbra och doftar dessutom fantastiskt. Läppbalsamet är precis lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar