tisdag 18 mars 2014

Stockholm

God förmiddag! Jag har varit uppe ett tag nu och härjat med både det ena och det andra. Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig ordning en liten sväng. Först ska jag dock berätta nyheten jag skrev om för ett par dagar sedan.

Jag flyttar snart till Stockholm. Alltså herreguuud. Ja nu är det bestämt att jag ska flytta till Stockholm. Denna tanke har svävat i luften hur länge som helst men nu är det klart, det blir av och om inte alls så himla lång tid. Tidsplanen ser ut som så att inom 3 månader skall flytten ske, kanske till och med tidigare om jag har tur och förhoppningsvis inte senare. 
Tanken är den att jag ska göra klart skolan och ta det där satans körkortet och sedan är det dags. Skolan har jag nästan ingenting kvar på och körkortet detsamma. Så nu är det dags att börja planera inför flytten och lägga upp en smidig plan. Jag ska alltså bli sambo med min kära Rikard. Att säga det känns också helt otroligt!? Vi har haft ett distansförhållande nu i snart 3 år, känns som att det är dags att ta förhållandet till en ny nivå. 
Jag kommer sätta igång att söka jobb och förhoppningsvis få tag på något jag kommer trivas ett tag med. Så ja, det var det här jag skulle berätta så nu vet ni det! Jag är taggad till 1000 och ser verkligen fram emot detta. Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en fin dag! 

Här är en gammal bild från förra sommaren hihu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar