måndag 10 mars 2014

Schooooool

Tjenare! Måndag åter igen, men vad gör det? Idag har jag haft en riktigt fantastisk dag. (Känns så jäkla skönt att majoriteten av mina dagar är helt fantastiska nu för tiden.) Det har varit en sådan här dag där jag kunnat bocka av en hel del från listan. Gick upp i bra tid, tvättade och strök. Sedan drog jag till körskolan och körde i ett par timmar... Kom hem, käkade och började sedan på Sv2 kursen. FINALLY säger jag bara, har haft ganska oskön panik över denna kurs men nu när jag startat känns det jävligt bra. Har strax gjort klart två stycken uppgifter och ska dessutom fortsätta en stund till. Kanske slänger upp något mer lite senare efter jag är klar! Ha det riktigt fint så länge.
Just ja, har schemalagt 6 st inlägg från den här listan jag skulle göra 6 dagar framöver!

Just nuuuuuuuuu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar