lördag 15 mars 2014

Plugga plugga

Tjenare! Tänkte bara kika in och säga hej. Jag pluggar och står i som en annan dåre, det känns jäkligt skönt samtidigt som det är ganska jobbigt. Tror aldrig jag skrev det förut men för några veckor sedan när jag var i Stockholm så fick jag någon slags yrsel när jag satt på tunnelbanan. För att göra en lång historia kort så slutade det med att jag fick åka ambulans från centralen (detta var alltså strax innan jag skulle kliva på tåget och åka hem till Vansbro). De visste inte riktigt vad det kunde vara för någonting men troligtvis har jag något slags virus på mitt balansorgan. Jag vet, det låter helkonstigt. Hur som helst är detta tydligen stressrelaterat. Så fort jag ligger i lite extra eller ifall jag gjort mycket på en dag får jag grov yrsel och illamående. Inte alls så jäkla kul lär jag säga. Dessutom kommer det fruktansvärt opassande just nu när jag verkligen måste kämpa på med skolan. Jaja, hur som helst. Nu till något roligare. Jag har en ganska stor nyhet jag ska berätta dock inte exakt nu. Skriver om det i ett eget inlägg antingen i morgon eller någon dag nästa vecka. Har lite mycket på just nu som sagt. Nu lär jag fortsätta med plugget. Ha det fint!

Så här "pigg och kry" ser jag ut just nu hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar