söndag 29 december 2013

2013!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, ja det har jag säkert gjort men ingenting jag kan komma på på rak arm just nu.
Hur har ditt 2013 varit?'
Upp och ner, hit och dit!
Blev du kär i år?
Det har jag varit redan sedan innan :)
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Jag och datum är ingen bra kombo alltså men jag kommer aldrig glömma min student!
Vad är din största framgång 2013?
Har fått mer insikt i livet och dess olika situationer än vad jag hade innan. 
Bästa köpet?
Haha ja denna är lite rolig så jag handlar ganska mycket. Men helt enkelt å säger jag all inredning som jag köpt till mitt rum då jag är så förbaskat nöjd med det så jag inte kan välja en sak.
Vad spenderade du mest pengar på?
Secondhand, allt från kläder till prylar/möbler.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick förlänga mina studier.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
"Det kommer aldrig va över för mig".
Vem har du umgåtts med mest?
Rikard.
Har du haft ett förhållande under 2013?
Jajamensan och har fortfarande.
Vart reste du under 2013?
Inget nämnvärt.
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Riktig lycka och säkerhet.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mer disciplin på mig själv och mina studier bla. 
Vem saknade du?
Pappa.
De bästa nya människorna du träffade?
Oj, jadu jag är ju inte den människan som är så värst social av mig, eller jo det är jag visst men jag är inte den människan som tar in så många i mitt liv. Men då måste jag nog säga Jonathan hur som!
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
KBK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar