söndag 8 december 2013

"We take it for granted, we know the whole story, we judge a book by it's cover and read what we want between selected lines."

Hejsan! Vi har haft en riktigt slapp dag idag. Råkade ta en sovmorgon till kl 12 och sedan gick vi upp för att ha en trevlig morgon framför en gammal julklassiker. Dagen har resulterat i allt för många kaffekoppar och allt för mycket slappande, men jag känner att det gör absolut ingenting. Det är ju ändå andra advent och söndag, ellerhur? 
Gårdagen var verkligen helt fantastisk. Vi tog en tidig morgon för att hinna i god tid till julmarknaden i Gamla Stan. Väl där tog vi bara en snabbrunda pga alla människor. Istället unnade vi oss en chailatte samtidigt som vi rusade till tunnelbanan. Vi drog in till stan och kikade på bla julklappar. Fick med mig ett par hem, kändes förjäkla skönt om jag får säga det själv! När vi var klara drog vi till Willys och storhandlade, kom hem, lagade mat och sen tog vi det lugnt framför en film. Somsagt, gårdagen var riktigt trevlig. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan hoppa ner i badkaret. Ha det finfint!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar