onsdag 25 december 2013

To improve is to change; to be perfect is to change often.

.... Och så var julen över för i år. Är det bara jag som tyckte den flög förbi? Hade dessutom ingen speciell julkänsla heller, men det tror jag var för att inte snön existerade för 5 öre. Men men det är inte mycket att göra åt det nu! 
Hade hur som helst en riktigt trevlig dag igår som började hon farfar med gröt, kalle, paket och sedan fika. Åkte sedan till farmor för julbord och mer paket. Träffade dessutom mina enda 2 kusiner för första gång. Den ena är ca 3 år och den andra ca 10 månader. De va så himla söta. Jag är ju dock så kass med barn så visste inte riktigt vad jag skulle göra med dem haha... Sedan åkte jag hem runt 21 för lite småjulfirande hemma. Somsagt, riktigt trevlig dag. 
Nu är det endast ett par få julklappar kvar att dela ut. Bla till Rikard som firade i Stockholm tillsammans med sin familj. Åker dit i morgon förhoppningsvis.

Idag är det dock inte lika roligt... Min katt Pelle har inte synts till på snart ett dygn och han är verkligen ingen katt som är borta så länge... Är så jävla orolig. Hoppas verkligen att han kommer till rätta snart, annars vet jag inte riktigt vad jag gör...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar