fredag 6 december 2013

Här är bilden av vad vi var.

Tjenare! Lär då säga att jag hade en jäkla tur när jag precis missade stormen som drog in. Det började snöa strax innan jag skulle åka igår och ändå blev det inga komplikationer med resan. Jäkla skönt om jag får säga det själv! Precis innan vi åkte in i Stockholm ropade SJ ut i högtalarna att de som skulle åka vidare mot Malmö och Göteborg inte kunde resa vidare pga av inställda tåg pga stormen. Usch då kunde man inte göra något annat än att tycka synd om de människor som skulle resa vidare. 
Jaja. Gårdagen spenderades framför tvn och sedan julpyntade vi lite i Rikards lägenhet blev riktigt riktigt mysigt. 
Idag tog jag mig en liten tur och kikade lite i butiker, fick med mig några fynd hem som jag slänger in bilder på strax. Ha det fint!


Strax innan jag åkte till bussen, nu var det tydligen kaos hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar