söndag 8 december 2013

Denna lista gjorde jag också i april i år men jag tänkte; jag gör den igen!

10 saker jag tycker om:
  • Drömma mig bort till Pink Floyd.
  • Julafton närmar sig med kanonfart.
  • Gå upp tidigt och dricka gott kaffe till Nyhetsmorgon.
  • Plugga tills en uppgift är färdig.
  • Vandra iväg till secondhandbutiken hemma i Vansbro.
  • Stockholm.
  • AILIE. Måste lägga till att vakna upp bredvid Ailie för det är så jävla kul!
  • Smygfira julen tillsammans med hjärtat.
  • Hänga med Jonathan.
  • Chailatte, i galna mängder.
9 saker jag tycker mindre om:
  • Stress.
  • Köttfärs.
  • När saker och ting inte riktigt vill gå som jag hoppats på.
  • Människor som dömer mig utan vetskap om hur jag egentligen är.
  • När det är för varmt.
  • Onödigt bråk.
  • Illaluktande människor (inklusive mig själv haha) usch, fyfan.
  • Trängas bland människor.
  • Saker som går fort (berg och dalbana, åka bil fort osv osv)

8 bloggar jag läser:


7 saker jag vill göra i framtiden:
  • Bo i en mysig stuga.
  • Syssla med någon jag verkligen brinner för.
  • Ha en atelje i mitt hus som jag kan pyssla i.
  • Göra någonting inom teater/film.
  • Ut och resa, se platser jag knappt trodde fanns.
  • Spendera livet med mitt hjärta.
  • Vara riktigt, riktigt lycklig. 

6 saker jag är rädd för:
  • Mörker.
  • Bakterier och allt annat som har med sjukdomar och göra.
  • Att hamna på helt fel spår i livet och inte kunna ta mig ifrån det.
  • Att förlora någon mer som står mig nära.
  • Att misslyckas.
  • Vara ensam.

5 platser jag tycker om att vara på:
  • Stockholm.
  • I mitt mysiga rum.
  • På alla secondhandbutiker i världen.
  • I Rikards famn.
  • Hemma hos Ailie.

4 ord som beskriver mig:
  • Omtänksam.
  • Impulsiv.
  • Lättirriterad.
  • Trevlig.
3 saker jag ser fram emot:
  • Julafton.
  • Tills nästa gång jag ska tatuera mig.
  • Hobbit filmen på lördag!

2 bra filmer:
  • The Great Gatsby.
  • Forest Gump

1 bra låt:
  • Tar den jag lyssnar på just nu (som är så jäääävla bra) One Direction - You & I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar