måndag 9 december 2013

Frågor:

Stal denna av Kissie eftersom jag inte har ett enda dugg att göra!

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Skylar
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Polarexpressen haha
4. Har du bra självförtroende? – Japp

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Bada haha

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Ha lite spakväll, plugga och ta det lugnt

7. Beskriv ditt drömutseende! – Oj, jag vet inte. Vill helst se ut som mig själv

8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Petra

9. Någon du har kysst -
 Rikard
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Tror mamma har på vinden

11. Den du senast sov över hos – Rikard

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Mamma haha

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Jajamen!

14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis, tror jag haha

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Kommer inte på något just nu!
16. Hur uppvaktar man dig? – Genom att visa att man verkligen uppskattar mig

17. Har du rykten efter dig? – Har jag säkert, men inget jag bryr mig om

18. Din absolut sämsta egenskap? – Mitt 
temperament
19. Din bästa egenskap? – Kan vara riktigt försående

20. En låt du är beroende av? – You & I

21. Vad stod det i ditt senaste sms? – "Hahaha kill them... KILL THEM ALL!!!! =)" Sa att jag skulle döda zombies hahaha

22. Vem skulle du ta med till en öde ö? Ailie, vi hittar alltid på roliga saker!

23. Kan man vara vän med sitt ex? – Vet ej, har inte så mycket erfarenhet av det

24. Har du kysst en kompis? – Ja

25. Hur ofta dricker du alkohol? -
 Genomsnitt kanske en gång per vecka
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Inga åsikter

27. Vad hatar du? – Köttfärs, uschhhhhhh

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Ja, det har jag ju haft i 2,5 år!

29. Vad handlade din senaste dröm om? – Minns inte vad det var!

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Har inte vägt mig på ett tag men det var 63 kg då iaf. Jag är inte så jättebrydd om vad jag väger. Viktigast är att jag är nöjd med mig själv.

31. Hur lång är du? – 174 cm sist jag kolla

32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Milleniumtriologin

33. De bästa svenska skådespelarna? – Mikael Persbrant

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter alla gånger

35. Ditt humör för tillfället? – Trött men glad

36. En vacker person? – Min lillasyster Smilla

37. Har du instagram? – 
@michellejarnfeldt
38. Vem kramade du senast? – Rikard v

39. Vem träffade du senast? – Rikard

40. När slog du dig senast? – Vet ej, men fick sendrag i nacken nyss om det räknas haha

41. Någon du vill träffa? – Tom Hanks
42. När grät du senast? Varför? – Förra söndagen och varför vill jag tyvärr inte berätta

43. Sminkar du dig varje dag? – Nepp!

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – 
Pappa
45. Är du helsvensk? – 
Ja
47. En artist du inte gillar? – Vet inte, brukar alltid finnas nån låt jag gillar såatteee

48. En artist du gillar? – Pink Floyd

49. Vad är det bästa som hänt dig? – Oj, det finns så mycket fint

50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Riktigt lycklig och oberoende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar