måndag 9 december 2013

Höjer och sänker.

Höjer:


One Direction

Tänkte börja med att höja One Direction. Har verkligen fått upp ögonen för dessa killar. Deras nya skiva är helt galant och det finns ett helt gäng med låtar som verkligen gick hem hos mig. Inte bara från denna skiva dock! Några av mina favoriter är: You & I, Story of my live, Little things osv. Gruppen är underskattad och får ta onödig kritik allt för ofta. Min favvis är Harry Styles, hans röst är ju bara föööör fin.



Fluffiga kläder

Någonting som jag förälskat mig i helt är kläder som är fluffiga. Jag äger ett par tröjor och ett par jackor. Dock är jag inte så förtjust i om det är gjort av äkta päls, i allafall inte om det är nytt. Är plagget secondhand så ser jag dock ingen anledning att inte ta vara på det.
Hur som helst så kan man matcha dessa fluffiga, fina kläder riktigt snyggt, både till vardag och festligheter.



Ailie

Måste verkligen Höja mig kära vän Ailie. Hon är verkligen en helt fantastisk människa som finns där i alla mot och medgångar, i absolut alla lägen. Vi har alltid lika roligt när vi ses och jag saknar henne varenda sekund vi är ifrån varandra. Jag är så fruktansvärt lycklig över att ha en vän som henne. Dessutom är hon helt slående vacker. Love You, du är helt otrolig!



Sänker:


Bittra människor

Alltså är det bara jag som tycker det är så otroligt tråkigt att prata med en människa som inte gör annat än att klaga på allt och alla? Visst jag är ingen ängel jag heller men jag försöker då att inte klaga på allt. Det är så himla onödigt att vara sur och bitter hela tiden. Det drar ner en själv och andra. Mycket bättre att vara glad och trevlig mot andra istället! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar