fredag 4 april 2014

Dag 13: Favorit tv-serier

Här är min nummer etta på topplistan. Desperate Housewifes. Alltså den här serien, den är helt sanslös. Det är bland det bästa jag sett i hela mitt liv. Jag såg den aldrig när den gick på TV utan jag fick första säsongen av mamma i typ födelsedagspresent för en tid sedan. Jag såg typ ett avsnitt och var totalfast haha.. Just nu är jag inne på 8e säsongen, alltså den sista. Jag har lite utan en livskris eftersom jag har ca 10 avsnitt kvar. Ibland kan jag fundera på vad fan jag ska göra när den här serien är slut. Ni som också är tokiga i DH vet förmodligen vad jag menar... Har i allafall planerat att dra ut lite på de sista avsnitten så jag kan leva mitt liv som vanligt haha!

Den andra serien som jag är helt fast i just nu är Pretty Little Liars. En typisk tjejserie. Den är HUR spännande som helst. Det är nästan omöjligt att ens få kontakt med mig när jag kikar på denna och har svårt att sluta se på den när jag väl satt igång. TIPS!! 


Det finns massvis av serier som jag följer och har följt, några favoriter är: Lost, Hannibal, Criminal Minds, The Mentalist och framförallt House. När House tog slut var jag nästan påväg att grina en skvätt haha!!
Har dessutom två serier inplanerade som jag ska börja se på när jag finner tiden. Det är grey's anatomy och Sex n' the City! Sett lite plockavsnitt ut de båda och är helt 100 på att dom är svinbra. Det ser jag mycket fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar