måndag 21 april 2014

Monday

Godmorgon! Var uppe med tuppen som vanligt i morse. Det är bland det bästa jag vet, att gå upp tidigt, man får verkligen ut så jäkla mycket av dagen. Jaja, hur som helst. Gårdagen bestod av totalrensning i vår loppis, det börjar väl bli dags att få igång den nu! Jag och Smilla stod där hela dagen och röjde runt. Det börjar ta sig nu men är ändå inte riktigt klart. Det och plugg står på agendan idag. Alltså, jag trivs med att plugga och så men när vädret är helt fantastiskt och temperaturen börjar närma sig 10 grader kl halv 10 på morgonen, ja, då vill man inte sitta inne och plugga helt enkelt. Ikväll blir det dessutom en springtur igen, har legat på latsidan nu över påskhelgen så det börjar bli dags! Nu ska jag dricka lite mer kaffe och dessutom visa er en fantastisk lampa jag fyndade för ett par veckor sedan! Ha det fint så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar