onsdag 16 april 2014

Tips på skönhetsprodukter

Tänkte tipsa om mina favoriter bland skönhetsprodukter. Jag har prövar rätt mycket olika sorter, speciellt ansiktskrämer men har aldrig riktigt hittat någon jag fastnat för, förrän nu. Dock använder jag 2 olika, de är alltså inte från samma serie då jag somsagt bara prövat mig fram. 


Detta är en favorit bland mina VS. Den doftar oerhört fräscht och man blir riktigt mjuk efteråt. Jag har alltid haft lite svårt med krämer och dylikt som doftar starkt av parfym så denna är helt perfekt. Här finns den!

Den här lilla burken är bland det bästa jag äger. Tror inte jag hade klarat mig utan den. Det är ett volympulver som man har i håret. Helt amazing om jag får säga det själv! Mitt hår tycker om att leva sitt egna liv men detta pulver håller det på plats. Här finns det!

Här är min ansiktskräm som jag har på dagen. Detta är utan tvekan den bästa jag prövat, önskar jag ägde hela serien av ansiktsprodukter. Den gör ansiktet jättelent och matt, doftar dessutom supergott. Det enda minuset med den är att den kostar en slant (eller så är det jag som är snål haha). Här finns den!

Detta är ett perfekt budgetmärke! Dessa produkter innehåller inte alls några mängder av dumheter, 94% av ingredienserna är ekologiska vilket jag tycker är rätt bra. Detta är serien jag kommer att fortsätta använda hädanefter. Alla produkter jag prövat härifrån tycker jag har fungerat utmärkt. Här finns den!

"I Love...", ja det kan man lugnt säga. Älskar dessa produkter. Hela högen doftar helt fantastiskt och dessutom kostar de inte så mycket. Stort TIPS!! Dessa finns: Härhärhär och här




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar